עיצוב הבית זה לא רק נוי ודקורציה.
החשיבות של עיצוב הבית
הרבה אנשים לא מודעים שלכל פריט שתבחרו לעיצוב הבית שלכם, יש משמעות עמוקה יותר במהלך הבחירה, שמשנה משמעותית לא רק את חלל הבית, אלא גם ההרגשה שאתם מקבלים מאותו פריט. למי שלא מכיר את המושג פאנג שווי, הגיע הזמן שתבינו למה אתם בוחרים את הפריטים כאשר אתם מעצבים את הבית.
פאנג שווי היא תורה בפני עצמה שמטרתה להביא את חלל הבית שלכם וכל מה שנמצא באותו חלל לזרימה של הרמוניה ואנרגיה בריאה. כאשר החלל משרה הרמוניה, זה משפיע משמעותית גם על מי שנמצא בתוך אותו חלל לא רק בפן רוחני, אלא גם בפן הנפשי. למשל, אחרי עבודה אתם תרצו לנוח בתוך חלל בבית שמשרה רוגע ונינוחות, מה שיעזור לכם להירגע ולנוח לאחר יום עבודה ארוך.
פרטי נוי לעיצוב הבית לא תקפים רק לחלל הפנימי של הבית, אלא גם לחיצוני כגון הגינה או המרפסת בבית. כך שבחירת אותם פריטים היא לא תמיד משימה פשוטה, ובמיוחד כאשר אתם רוצים ליצור עיצוב ייחודי שהוא מותאם אך ורק לכם. אתם כמובן יכולים לעצב כל חלל בבי בעצמכם, או לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב שימצאו כל פריט שמותאם אישית למה שאתם רוצים.
מה שהכי חשוב לזכור לפני בחירת כל פריט, זה להחזיק את המוצר ביד או להתבונן בו, ולנסות להרגיש את התחושה שיש לכם מאותו פריט. כמו הרגשה של חמימות ורוך שיתאימו לחללים כגון ההסלון של הבית, או תחושה של שלווה ורוגע שמתאימים לחללים כגון הגינה או חדר השינה. תלמדו לבחור אותם לא רק בגלל המראה, אלא בעיקר בגלל התחושה.